OUR WEDDING

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 1, 2009

Selamat Hari Raya...


Dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua yang aku kenal dan yg kenal aku...Walaupun raya da banyak ari lepas,tp x per bau2 raya bleh hidu lagi ni..Moga2 panjang umo,kita dapat beraya lagi pada tahun depan dan tahun2 yang seterusnya..Amin..Insyaallah...Klu tiada aral melintang dan menegak, rasanya ni la tahun terakhir aku akn beraya sebagai anak dara mak n abah..nanti tahun depan aku akan beraya dengan gelaran bini org la plak..sedih ada..suka pun ada..ntah la..moga2 kehidupan akan mengajar aku biar lebih matang lagi..Aku klu bleh nak jadi terbaik antara yg terbaik utk semua..x nak saper2 terluka..kecewa..dan banyak lagi la prasaan yg x elok..fhm2 jer la..terutamanya aku akn buat diri aku ni lebih bersedia nak mengadap bakal mak mertua aku yang akn aku syg mcm mak aku sndiri tu..Insyaallah..Doakan la aku kwn2 sume yer..

No comments:

Post a Comment