OUR WEDDING

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 1, 2009

Konvokesyen Abg Aku Sebagai Inspektor Polis


Konvo ni da lama lepas..tp baru ari ni aku nak publish dlm blog aku ni..bukan sibuk ker apa..aku ni banyak benda lain suka buat sampai lupa kat blog aku yg da lama berhabuk ni..Masa konvo abg aku tu,aku sedih sangat sbb x dapat join skali..masa tu aku terpaksa Kursus Induksi kat Hotel Putra,KL..nak wat camner..kursus tu syarat utk aku confirm dlm perkhidmatan aku..nak x nak terpaksa la aku berkorban skit utk kerjaya aku sebagai staff gomen ni..utk masa depan kan..tp x per,masa tu waktu x der class mlm aku kuar jer jumpa family aku yg datang tumpang umah adik aku kat Damansara tu..time tu jer la aku dapat jumpa diaorg..tp x per la..dapat gak aku jumpa..Mek(nenek) aku dan bakal kakak ipar (Kak Dinie) aku pun datang gak..






























Meriah gak aku tengok gambar diaorg masa tu..aku dapat tengok gambar jer la..tp walaupun dapat tengok gambar jer aku dapat rasakan family aku cukup bangga ngan abg aku..yer la, da tamat latihan dan akan mulakan kerjaya mulia sebagai seorang pegawai polis..parents mana yg x bangga wei..tahniah la aku ucapkan kat abg aku..aku ni tumpang gembira la ngan kejayaan abg aku sebab ada gak la darah daging aku sendiri berkhidmat untuk negara..kerja yang amat mulia..Untuk abg aku semoga akan melaksanakan tanggungjawab dengan baik demi bangsa,agama dan negara..dan juga semoga tahun depan cepat2 la tamatkan zaman bujang...da 27 tahun da..K la,.,apapun semoga success selalu!!!


No comments:

Post a Comment