OUR WEDDING

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 22, 2009

Untuk aku sampai ke tahap ni pelbagai jenis kehidupan telah ku lalui..Alhamdulillah, sekarang inilah aku yang sebenar-benarnya...
















Kehidupan lalu banyak mengajar aku erti sebuah kehidupan... Apa yang ada dalam kehidupan aku skang ni semoga akan terus diberkatiNya..X kan habis klu nak critakan pasal sebuah kehidupan yang x tahu bila akan berakhir nanti..aku bersyukur dan x akan habis bersyukur walaupun aku hanya dapat sedikit..tapi setakat ni hidup aku x penah menginginkan sesuatu yang banyak sebab aku telah ajar diri ku ni supaya bersyukur dengan apa yang aku ada walaupun sedikit yang telah diberi padaku..Rezeki Tuhan ada di mana2..hanya usaha dan tawakkal saja yang dapat kita buat utk dapatkan rezeki tu........diberkati olehMu dan murahkanlah rezeki hambamu yang lemah ini...Amin..

No comments:

Post a Comment