OUR WEDDING

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 24, 2009

Hepy Father's AnD Mother's DaY To MaK AnD AbaH..


Walaupun hari ibu n bapa telah lama berlalu tapi rasanya belum terlewat lagi aku nak ucap sume ni kat mak n abah aku yang paling aku sayang atas dunia ni... Bagi aku Hari Ibu dan Hari Bapa bukan untuk sehari tapi untuk sepanjang hayat hidup aku untuk selamanya...Aku sayang sangat kat mak n Abah!!!! Aku ingat lagi masa aku nak ambik result SPM dulu..Mak siap jahit baju baru kat aku masa aku nak g ambik result kat sekolah..aku terharu sungguh tapi aku rasa takut sangat sebab takut result aku teruk..nanti malu aku..x padan ngan pakai baju

baru..hahhahahaha....tu citer mak..ni citer Abah lak..pas aku g ambik result tu aku terus balik sebab x sabar nak bgtau berita yg agak gembira la gak kat abah n mak aku..hehehheeh...aku pun x sangka akan dapat result cam tu,,,tp mgkin da rezeki aku kan...Alhamdulillah...Syukur...Masa aku on the way nak bali umah..aku kena lalu depan kedai kopi yang selalu Abah aku lepak..masa aku lalu depan kedai tu terkezutnya aku bila abah tahan aku tepi jalan..aku berenti..rupernya abah memang x sabar nak tengok result aku..Aku syg sangat kat abah..lepas abah tengok dia terus suh aku balik..aku pun balik la..dalam hati,abah ni x puas ati ker ngan result aku?????Aahhh...mcm mn ni...aku tunggu abah kat rumah..Bila abah balik umah,dia terus peluk



n cium dahi aku..abah kata aku pandai dapat keputusan baik...mak nangis..aku terharu sangat
sebab tu la kali pertama Abah peluk cium aku sejak aku besar ni..xkan aku lupa sumer tu..memang kenangan terindah dalam hidup aku..aku bangga jadi anak abah n mak..bila dapat berita aku dapat masuk UiTM abah lagi hepy..sebab abah yang print kat tempat kejer dia surat tawaran masuk U aku tu...abah kata dia x pandai nak cek sebab dia kejer guard jer..sedih gak aku dengar...abah suh kawan dia yg kejer ofis tlg print..tp abah bangga sangat bila surat tu kata aku berjaya n kwn2 dia sume ucap tahniah kat abah..aku pun hepy gak bila tengok abah hepy cam tu..sampai skang ni aku da kejer..aku xkan lupa bagi duit tiap2 bulan kat mak n abah,,walaupun skit tp aku bangga sebab dapat bagi duit hasil titik peluh aku sendiri kat mak n abah..apa pun,aku harap sangat mak n abah dapat hidup bahagia sebelum mereka menutup mata buat slamanya...aku sayang mak n abah...

1 comment:

  1. rasa nknangis plak hu..hu..k sue xleh baca cite cmni cepat jer tersentuh

    ReplyDelete